התחברות
הרשמה
אומרים אני מחטאה או אני מחטאת?
5 במרץ 2020, 22:25
חיטוי
2 תשובות
מחטאת.
r
rukia
שואל השאלה:
^תודה
אנונימית
באותו הנושא:
אומרים לחטא או לחטאות?
איך אומרים נכון - חת (Het) או חטא (Heta)?
אם אני שותה מבקבוק שמישהו עם הרפס שתה ממנו אבל אני מחטאת באלכוהול לפני אני אדבק?
אם אני מחטאת את הסמיילי שלי (זה פירסינג) עם מי מלח והוא כבר לא שורף לי ולא כואב זה אומר שהוא החלים?
רש"י: אשר מלשון אשרי הדור שנשיאו מכיר בחטאו ומכפר על חטאתו
עשיתי אינדסטריאל לפני 5 ימים הגיוני שעדיין כואב לי כשאני מחטאת או מעבירה את השיער באזן?
למי שצם ! מקווה שהצום עבר לכם בסדר וחשבתי על שעכשיו צמנו כדי לנסות לכפר על החטאים אז למה שלא ננסה שלא לחטאות הרבה?
למה אומרים שהעיר אילת היא עיר החטאים?
זה טוב לחטא את הספטום גם במי מלח וגם בפנטן פלוס? כי כשעשיתי הליקס חטאתי עם שניהם והוא החלים לגמרי
זה בסדר שאני מחטאת את הפלאפון עם אלכוהול?
עשיתי עגיל באף וכל אחד אומר לי משהו אחר על איך לחטא את זה אז השאלה שלי אם לחטא יותר מידי יכול לפגוע?