5 תשובות
לקבל אותן, אבל חשוב לדאוג שזה לא יעלה לך יותר מידי לראש, כי זה יכול להיות מציק לאחרים
רק ביבי
להסמיק ולשתוק ככה מתמודדים עם מחמאות
אנונימי
כמשחמיאים לי אני מובך כי זה מחמאות של חתיך למרות שאני בכלל לא..
אני פשוט אומר תודה על המחמאה וחושב אוקיי קיבלת מחמאה אל תרגיש מובך, תשמח שמישהו חושב עליך משהו טוב
אני פשוט אומר תודה על המחמאה וחושב אוקיי קיבלת מחמאה אל תרגיש מובך, תשמח שמישהו חושב עליך משהו טוב
אנונימי
מי המטומטם שמחק לי על ציניות והוריד לי 2 נקודות אמינות?!
לא הייתי צינית בכלל, כשמחמיאים למישהו עדיף שיגיד תודה ויחייך
אם הוא לא עושה את זה הוא עלול להתפרש כסנוב או כחסר ביטחון שלא מכיר ביכולות שלו
לא הייתי צינית בכלל, כשמחמיאים למישהו עדיף שיגיד תודה ויחייך
אם הוא לא עושה את זה הוא עלול להתפרש כסנוב או כחסר ביטחון שלא מכיר ביכולות שלו
באותו הנושא: