7 תשובות
כן קרה לי :(
כעע
כן
תמיד קורה לי
תמיד קורה לי
חברים,זה לא אמור להוריד לכם את המצב רווח
מציעה לכם להיות יותר נחמדים,חברותיים-לא אומרת שאתם לא..לא מכירה אותכם..אבל אם תהיו יותר בחברה וזה בטח היו לכם יותר חברים..אז יאללה חברים למטרה! מאמינה בכם שתצליחו!
מציעה לכם להיות יותר נחמדים,חברותיים-לא אומרת שאתם לא..לא מכירה אותכם..אבל אם תהיו יותר בחברה וזה בטח היו לכם יותר חברים..אז יאללה חברים למטרה! מאמינה בכם שתצליחו!
שואל השאלה:
^^חברים זה חרא. באים אלייך רק כשצריכים אותך
^^חברים זה חרא. באים אלייך רק כשצריכים אותך
אנונימית
אם תמצאי את החברים הנכונים..אזי יהיה לך יותר טוב
את צודקת שיש חברים שרק באים לנצל אותך-אלו חברים לא טובים.
את צודקת שיש חברים שרק באים לנצל אותך-אלו חברים לא טובים.
סיפור חיי