5 תשובות
לא אחשלי, בוא נתבע תעטלפים
אנונימית
ממש לא. זה לא אשמתה, וחוזאי וורסאי בכלל קשור למלחמת העולם הראשונה.
שואל השאלה:
אני אמרתי שחוזה וורסאי קשור לסין?
אמרתי *כמו* בחוזה וורסאי.

ואיזה עטלפים זה הנשק הכימי שלהם מסתירים את זה מכל העולם. במקרה יש מעבדה של הממשלה שלהם בוואהן? (העיר שממנה זה התפרץ)
אנונימי
אין לסין שום אינטרס לפתח נשק כזה.
חח, היא גרמה נזק לעולם?
אנשים טסו לשם מרצונם, הם טסו גם כשהיו אזהרות לכל מקום שהיה חשד בו, הם טסים גם עכשיו כשיש אזהרות.

תוסיף לזה את העובדה שהרבה מן הייצור העולמי ממוקם שם, ואנחנו עזרנו להשים אותו שם כך שהכלכלה העולמית נפגעה בגלל שהייצור שם נפגע.
כולנו אשמים במה שקורה.
זה שהם אכלו אוכל שאתה לא מחשיב אוכל לא אומר שדבר דומה בהכרח לא יכול לקרות עם חיה אחרת(למרות שהבנתי שהמערכת החיסונית של עטלף מאוד חזקה יחסית לאדם ולכן זה גרם לווירוס להיות חזק יותר).
הייתה גם שפעת עופות ושפעת חזירים בעבר.
אנונימי