7 תשובות
זה קצת יפריע
אבל רואים טוב במים
שמעי זה טיפה בעייתי, המשקפיים לא נכנסים בתוך המשקפת ואם כן זה ממש יכאב לך

תנסי ללכת לחנות ולנסות עדשות, גם אם בהתחלה זה קצת קשה זה שווה את זה ממש

אבל לא חייבת כמובן, מה המספר שלך במשקפיים?
Apf
שואל השאלה:
ניסיתי עדשות בעבר והן לא היו נוחות וגם זה הטיול בעוד שבוע אז אני לא חושבת שאספיק להזמין את העדשות.
יש לי מינוס 6 בשתי עיניים
אנונימית
יש לי מספר דומה לשלך, אני לא יודעת להסביר את זה אבל רואים טוב במים בערך כמו שאת עם משקפיים
שואל השאלה:
אין לי עדשות כרגע,וניסיתי בעבר ולא היה לי נוח.
והטיות הוא בעוד שבוע אז להזמיו עדשות לוקח יותר זמן
אנונימית
לא זה לא יעבוד טוב... עדיף עם עדשות זה פותר הכל
Apf
עדיף עדשות..
באותו הנושא: