9 תשובות
לא להיסחף בזרם ולהיות אני, גם אם זה "מוזר".
להיות חרא לאנשים
אנונימי
מלא דברים..
הייתי נותן לעצמי רשימה של כל המספרים ללוטו
לא לוותר על עצמי בחיים.
לא לעושת שטויות עם בנים בגיל כל כך מוקדם כי אני מתחרטת על זה,לא לאכול יותר מדי כמו שאכלתי כי עכשיו אני משלמת על זה
אנונימית
לא לבחור להיות במגמת משפטים.
לאכול בריא בעיקר אין לי ממש חארטות מהעבר
להגיד לעצמי יותר להשקיע באנגלית.
להגיד לעצמי שיש לי הפרעות קשב (גיליתי את זה רק מלפני שנה!)
להגיד לעצמי שיש לי הפרעות קשב (גיליתי את זה רק מלפני שנה!)
באותו הנושא: