11 תשובות
לא נרדמת ואין משהו אחר לעשות
לא עייפה
כי נחמד מאשר בבוקר
כי שנצתי יותר מדי זמן
לא ניסיתי להרדם, לא יודע למה.
אני לא מצליחה להרדם :/
הכי כיף
שנצ
והכי כייף פה בלילה
והכי כייף פה בלילה
משעמם
כי מה יש לי לעשות כבר
כי באלי.
באותו הנושא: