7 תשובות
להיות אדישה אלייה
כל כך מבינה אותך... הלוואי ויכולתי לעשות את זה גם. ברגשות יש רק קצוות - כנראה שאת, וגם אני, בקצה הלא טוב שלא. אני באמת לא יודעת איך לעזור לך, אבל אני באמת מאוד מאוד מבינה אותך.
אנונימית
שואל השאלה:
מצטערת שאת גם מרגישה ככה^
אנונימית
אל תתני לזה משקל.
תשכחי ממנה וממה שעשתה לך, אם תתקעי על זה לא תצליחי להמשיך הלאה.
לא זוכרים אנשים כאלה
רק הזמן יכול להעביר את מה שאת מרגישה
שואל השאלה:
אבל היא חרוטה לי כל כך עמוק בלב
אנונימית
מבינה אותך כל כך אני עוברת בדיוק אותו דבר.
תנסי לשכוח ממנה למחוק את המספר והכל