4 תשובות
אם זה פתאום הופיע ובחיים לא הופיעו לך התסמינים האלו יכול להיות שזה מה ריטלין חבל שלקחת בלי מרשם זה אסור
זה לא קשור.
אנונימית
חח זה לא טוב שאת לוקחת בלי מרשם וכן ריטלין קשור לזה
את חייבת ללכת לרופא בשביל שה מינון זה מאוד חשוב ויכול להיות שהמינון יותר מידי בשבילך או שרטלין בכלל לא יעשה לך טוב
באותו הנושא: