4 תשובות
שואל השאלה:
אין לי אפשרות לזה
וזה לא שאין לי במה לתרום שם כי כן יש מה לעשות זה שפחות מאפשרים לי לעשות את זה כרגע (זה אמור להשתנות עוד שבועיים)
אין לי אפשרות לזה
וזה לא שאין לי במה לתרום שם כי כן יש מה לעשות זה שפחות מאפשרים לי לעשות את זה כרגע (זה אמור להשתנות עוד שבועיים)
אנונימית
אני הולכת להתחיל
אולי אני יעשה בגן ילדים
אולי אני יעשה בגן ילדים
התנדבתי שנתיים בפרויקט והדרת (בשילוב חקלאות)
הרגשתי משמעותית ותורמת כל יום.
פרויקט והדרת זה עבודה חברתית עם קשישים שהמטרה שלו זה הפגת הבדידות.
ראיתי איך הפנים שלהם מוארות כשאני מגיעה ואיך החולי והכאב נשכח מהם בעודי שם.
איך הם מתמלאים כוחות כמו צעירים.
נהניתי בטירוף בשנתיים האלו, למדתי מלא ואני בהחלט מרגישה שתרמתי.
ממליצה:)
הרגשתי משמעותית ותורמת כל יום.
פרויקט והדרת זה עבודה חברתית עם קשישים שהמטרה שלו זה הפגת הבדידות.
ראיתי איך הפנים שלהם מוארות כשאני מגיעה ואיך החולי והכאב נשכח מהם בעודי שם.
איך הם מתמלאים כוחות כמו צעירים.
נהניתי בטירוף בשנתיים האלו, למדתי מלא ואני בהחלט מרגישה שתרמתי.
ממליצה:)
אני עושה בביטחון של מוזיאון ישראל ומרגישה שאני תורמת (:
אנונימית
באותו הנושא: