4 תשובות
פשוט תגידי לה תודה על האירוח כשאת פוגשת אותה וכשאת עוזבת
אל תתביישי תהיי פתוחה (לא יותר מידי)
ותגידי לה כל הזמן תודה ותהיי חמודה
אל תדרשי הרבה ותחייכי תמיד תהני מזה
ותגידי לה כל הזמן תודה ותהיי חמודה
אל תדרשי הרבה ותחייכי תמיד תהני מזה
לא צריך להראות להכרת תודה...
תעשי ככה שתיהיה כזאת...
כשאת רואה שהיא מתקשה או צריכה עזרה... תבואי ותעזרי מבלי לשאול או להסס
תעשי ככה שתיהיה כזאת...
כשאת רואה שהיא מתקשה או צריכה עזרה... תבואי ותעזרי מבלי לשאול או להסס
תבואי ותעזרי לה ותגידי תודה הרבה
ותחמיאי לה על האוכל
ממליצה אם את ישנה אצלה אז תביאי לה איזה בונבוניריה
אבל אם זה סתם אחהרצ או ערב עם חברה
אז מה שאמרתי למעלה מספיק
תהני!
ותחמיאי לה על האוכל
ממליצה אם את ישנה אצלה אז תביאי לה איזה בונבוניריה
אבל אם זה סתם אחהרצ או ערב עם חברה
אז מה שאמרתי למעלה מספיק
תהני!
באותו הנושא: