4 תשובות
לא ממש לא
לא.
את ביררת עם אבא שלך ואבא שלך לא יכול. את לא אשמה
את לא תצאי חברה רעה, פשוט תגידי לו מראש שלא יתקע בלי תג בדקה התשעים
לא מה פתאום
לא אשמתך שלא יכולת
תגידי לו שאבא שלך לא יכל אבל את יכולה לעזור לו להכין כזה