4 תשובות
כי זה תיכון ואנשים משתנים, יש כיתות חדשות חברים חדשים וכ'ו
אנשים בשכבה שלי קיבלו סיבוב של 180 מעלות אבל סיבוב רציני, ככה זה.
עומס לימודי
לפחות אצלי זה ככה
שואל השאלה:
מה קורה ביא?
אנונימית
^^כנל עומס מתחיל וזה.