7 תשובות
לא הוספתי כפול 5
המון אחוזים , אבל השנאה היא הדדית.
זה ממש תלוי כמה קיצונים הם. אל תכלילו. כנל לגבי השנאה של הימין לשמאל
נע^יותרר מזהה
את האמת שהרוב לא ממש שונאים את הימין, יותר את ביבי ואת הממשלת הלכה. הדעה שלי היא מרכז קצת נוטה לשמאל ואני יכולה להגיד לך שהבעיה העיקרית שלי עם הימין זה בעיקר הדתיים.
150%
אחוז קטן. פוליטיקה זה לא מקום לשנאה
אנונימי
באותו הנושא: