התחברות
הרשמה
למה אני לא מצליח להוציא מישהי מהראש שלי?(ואפילו לא נפגשנו או דיברנו בטלפון) רק בווצאפ
4 במרץ 2020, 10:36
התאהבות
מחשבות
הידלקות
התחלות
הפעם הראשונה
תשובה אחת
קרה לי ושתדע שזה פשוט בגלל שאתה נמשך לאופי שלה שאולי מתבטא בהודעות שלכם
:
:)))))))))))))))))))))))))
באותו הנושא:
למישהו יש שירים (באנגלית) על זה שאתה לא מצליח להוציא מישהי מהראש ?
איך אני מתגבר עליה כי אני פאקינג כבר שמונה חודשים לא מצליח להוציא אותה מהראש..
אני מרגיש כל כך רע אני לא זוכר שבכיתי ככה בגלל בחורה אני אוהב אותה כל כך ואני לא מצליח להוציא אותה מהראש
אני לא מצליח להוציא אותה מהראש שלי
לא מצליח להוציא אותה מהראש...
יש מישהי שאני לא מצליח להוציא אותה מהראש שלי היא ממש ממש יפה ואני כרגע בכיתה ח והיינו בכיתה ו' היה לנו מלא "רגעים" אבל
לא מצליח להוציא אותו מהראש מתחיל להתמוטט :( (פריקה בבקשה תעזרו)
קרה לכם שלא יכלתם להוציא מישהי מהראש?
לא מסוגל להוציא מישהי מהראש מה לעשות?
אני לא מצליח להוציא אותה מהראש...
אחשלי סיפר לי שעומד לו על מישהי וזה מגעיל אותי איך להוציא את זה מהראש?