6 תשובות
זה מסריח ומגרד
עדיף שעווה
אבל בעיקרון כל שבועיים בערך, תלוי בקצב הצמיחה
עדיף שעווה
אבל בעיקרון כל שבועיים בערך, תלוי בקצב הצמיחה
שואל השאלה:
עם מורט?
עם מורט?
אנונימית
כן זה מה שאני משתמש זה גורם לשיער לצמוח פחות ופחות ומדקק אותו ועושה אותו נעים יותר (ומאוד לא יפה שנתת לכולם ולי לא )
זה משתנה בין אנשים אבל בין שבוע לחודש וחצי בגדול
כדי לך לעשות עם מורט
כדי לך לעשות עם מורט
צומח כמו גילוח אותו קצב צמיחה והשיערות אותו דבר בעובי כלומר אפשר להשתמש בזה כל שבועיים
אני השתמשתי בעבר, הייתי עושה פעם בחודש, חודש וחצי, הצמיחה שלי נורא איטית, רוב הנשים שמשתמשות בקרם עושות פעם בשבועיים בערך
באותו הנושא: