3 תשובות
שואל השאלה:
הנה זה נכנס. לא היום חייב להזמין תור כי פשוט לא מכניסים אף אחד. לפחות אצלי בעיר
אנונימית
גם לי זה ככה אבל את לא צריכה להזמין תור כדי להזמין תיאוריה את יכולה פשוט לבוא ככה אני עשיתי ופשוט שילמתי במקום ועשיתי
מוזר אני פשוט הגעתי ועשיתי את המבחן בלי להזמין תור