התחברות
הרשמה
הטלפון שלי - סמסונג A70 נתקע על המסך ההתחלתי שלו: איפה שרשום- Samsung A70 מה לעשות? כבר כמה דק ככה..
3 במרץ 2020, 21:43
Samsung
2 תשובות
תילחי לחנות טלפונים תיבדקי
ה
הזה שבכל מקום
אני די בטוחה שעובר עליו בוטלג. כשתיגמר לו הסוללה והוא ייסגר לגמרי תפתחי מחדש וזה אמור לעבוד רגיל אם זה בוטלג
G
Golden Ratio
באותו הנושא:
הטלפון שלי לפעמים נתקע כזה והמסך לא עובד ןאני צריכה לכבות את המסך ולהדליק כדי שיעבוד
יש לי טלפון lg g6 והמסך נתקע לי על המסך עם השעה (מסך נעילה) עזרה
איך הטלפון סמסונג a 10 ?
אם אני מורידה את המגן מסך יישבר לי המסך של הטלפון ?
בסמסונג a70 יש משהו עם הבהירות של הטלפון?
נתקע לי הטלפון ממש נתקע וזה טלפון חדש גלקסי j5 prime ואני לא מצליחה לכבות ולהדליק.
נפל לי הטלפון מהגובה של הכיס בערך המסך לא נשבר , מה הסיכויים שהטלפון נדפק ברמות מבפנים?
שווה לקנות את הטלפון המתקפל של סמסונג ב8300 שקל?
דחוף הטלפון שלי פתאום נתקע והטלפון לא עובד בכלל בכלל ונהיה לו סימנים סגולים שחורים כאלו על המסך,יש משהו שאפשר לעשות?!!?
איך לגרום לזה שהמסך לא יתכבה תוך 30 שניות? באיזה חלק זה בהגדרות של הטלפון(סמסונג)
נתקע לי טאבלט של חברת סמסונג, הוא נתקע על מסך מסוים, לא נכבה ואני לא יכולה ללחוץ על כלום, אודה אם מישהו יעזור לי...