10 תשובות
אם היה לה קורונה היא הייתה בבידוד, אל תדאג הכל טוב
אל תיקח אישית היית בסדר גמור אז לא נתת כיף אז מה כולה כיף
אוף הייתי בעזריאלי וראיתי טיקטוקר שאני ממש אוהבת אותו בתור בנאדם וכמו איזה מטומטמת לא ניגשתי אליו ועכשיו אני עצובה
זה לא קשור רציתי לפרוק
זה לא קשור רציתי לפרוק
מי בוכה בגלל ילד בטיקטוק
פחח אני לא בוכה אני עצובה
שואל השאלה:
הייתם גם עושים כמוני?
הייתם גם עושים כמוני?
אנונימי
לא
זה ממש מעליב
זה ממש מעליב
כן
כולה כיף
כולה כיף
שואל השאלה:
אוף יש לך את המספר שלה כדי להתנצל?
אוף יש לך את המספר שלה כדי להתנצל?
אנונימי
כן בטח
באותו הנושא: