10 תשובות
כן לי די חשוב
כן כמו בכל יום
חשוב לי להיות יפה תמיד, לא רק בפורים
שואל השאלה:
חחח אמאלה לי יש תחפושת ממש מביכה אבל לא נורא יאללה
חחח אמאלה לי יש תחפושת ממש מביכה אבל לא נורא יאללה
אנונימית
לפי דעתי לא כי זה פורים אז זה אמור להיות מצחיק
שואל השאלה:
^אני לגמרי מסכימה
^אני לגמרי מסכימה
אנונימית
לא, חשוב לי שיהיה לי נוח ושאני אוהב את מה שאלבש גם אם זה מביך או מכואר..
באותו הנושא: