10 תשובות
כן לי די חשוב
כן כמו בכל יום
חשוב לי להיות יפה תמיד, לא רק בפורים
שואל השאלה:
חחח אמאלה לי יש תחפושת ממש מביכה אבל לא נורא יאללה
אנונימית
לפי דעתי לא כי זה פורים אז זה אמור להיות מצחיק
שואל השאלה:
^אני לגמרי מסכימה
אנונימית
לא, חשוב לי שיהיה לי נוח ושאני אוהב את מה שאלבש גם אם זה מביך או מכואר..