5 תשובות
קנו לי פיצה.
שבזכות חברה שלי הצלחתי בכפיפות בטן בבגרות בספורט, זה ממש היה נחמד מצידה:)
הירגנו לי מסיבת יום הולדת הפתעה שלולש חודשים אחרי היום הולדת שלי רק בגלל שהיתי עצובה
וואו .
הייתי בטיול והייתי על הר כזה .
היה חלק שכולם נפלו בו והחליקו ירד המון דם ושיפשופים בכל מקום אפשרי.
ילד שעלה ואחז בעץ נתן לי יד ועזר לי לעלות .
הוא נתן לי להחזיק לו משהו וזה נפל והוא אמר שזה בסדר ורק שאני ארגיש טוב .
*זה הגיע אליו בסוף
אנונימית
דיווחו על אובדנותי (אין צורך לקפוץ, חברים; היה זה לפני ארבע שנים.)