12 תשובות
מכיר את זה
חח זה יעבור לא נורא
זה לא כזה נוראי קרה לי דברים כאלה
רשמי לו
מה אתה מסנן, די נפגעתי
זה לא כזה נוראי קרה לי דברים כאלה
רשמי לו
מה אתה מסנן, די נפגעתי
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו הוא נזכר לענות לי מה (השם שלי) ואימוג'י בוכה מצחוק
זה נראה לו מצחיק? אני פאקינג נפגעתי
עכשיו הוא נזכר לענות לי מה (השם שלי) ואימוג'י בוכה מצחוק
זה נראה לו מצחיק? אני פאקינג נפגעתי
אנונימית
תגידי לו
שואל השאלה:
ואז אני אצא עוד יותר דרמה קווין חח
ואז אני אצא עוד יותר דרמה קווין חח
אנונימית
אני מגיר הייתי כמוך
שואל השאלה:
אני פשוט לא אענה לו.
אני פשוט לא אענה לו.
אנונימית
את לא צריכה להיפגע מזה שהוא לא עונה, יכול להיות שהוא עסוק/ לא עם הטלפון. זה קורה.
שואל השאלה:
אין סיכוי שהוא עסןק יותר מ24 שעות..
אין סיכוי שהוא עסןק יותר מ24 שעות..
אנונימית
3
שואל השאלה:
^ כנראה שאני לא הולכת לראות אותו יותר.. לפני כן היינו נפגשים קבוע עם חברים ועכשיו זה כבר הפסיק.
^ כנראה שאני לא הולכת לראות אותו יותר.. לפני כן היינו נפגשים קבוע עם חברים ועכשיו זה כבר הפסיק.
אנונימית
הכל טוב, זה בעיה שלו שהוא לא ענה לך, אם זה לא ידיד שאתם מדברים רק דרך האינטרנט, אז כשתראי אותו תדברי איתו ותשאלי אותו מה הקטע למה הוא סינן