10 תשובות
ילדותי לדעתי. לא רוצה להעליב אבל גם בדרך כלל זה תחפושת של פרחות
שואל השאלה:
זה תינוקי?
אנונימית
נדוש אבל כן מהמם
תלוי איך
זה חמוד
חמוד..
לדעתי זה יפה אבל תלוי איך עושים את זה
אין דבר כזה ילדותי בפורים דרך אגב, אחותי בת 22 והתחפשה שנה שעברה לחד קרן סקסית בטירוף שמלת מיני עקבים איפור מהמם ופשוט הדבר הזה על הראש, אז ברבי את יכולה בגד גוף ורוד עם מחשוף חצאית מיני, עקב לפזר שיער, איפור מוגזם אבל מעודן ונשי שלא תראי עכשיו טראנסית, תיק צד קטן כזה וזהו בגדול