התחברות הרשמה

מי שבמדא למה האפליקציה שלי לא עובדת ואיך אפשר שהיא תעבוד

3 במרץ 2020, 09:10
מד"אהתנדבותמחויבות אישיתמגן דוד אדוםמדא    
2 תשובות
שואל השאלה:
שאני עושה שעות נוכחות אז זה יוצא מהאפליקציה או שזה כותב שזה לא עובד
אנונימית
מה לא עובד בה?
אולי את צריכה לעדכן גרסה
r
r/sarcasm
באותו הנושא:
אנשים שבמדא פליז תעזרו!
מי שבמדא... (קצר)
אנשים שבמדא ומוכנים לעזור בכך שתשאלו שאלות?תכנסו ותשאלו פליז
כאלה שבמדא: יש באבטחות במדא בכלל מקרים?יש לי מחר אבטחה ראשונה
חברות שלי התקבלו למדא ואני לא והן כל היום חופרות על מדא
שאלה לבנות שירות במדא/התקבלו למדא
אתם מתנדבים במדא??איך זה ?ואיך עבר לכם הראיון?כדאי לי ללכת למדא ?
אלה שכבר עשו את הטקס של מדא והם מדא..
יש לי חברה שעשתה קורס מדא היא ורטואלית כבר שנתים לא נכנס לזה האם יש במדא..
יש פה אנשים במדא שמשתמשים באפליקציה של מדא?
מישהו שבמדא