9 תשובות
תכתבי שאין לך בבית ותלכי לישון
תגידי לה שאת שותה ושאם תרגישי יותר טוב תלכי (אבל אל תלכי, כי את חולה)
איזה כיתה טת ?
"אני מעדיפה להישאר בבית ולנוח"
יכולה להגיד לה ששותה, ואם תרגישי יותר טוב תגיעי, שהיא תראה שאת רוצה לבוא..
תחכי עוד קצת תראי מה עוד אנשים אומרים
"אני לא רוצה לבוא כדי לא להדביק אף אחד אחר."
את יכולה לכתוב שאמא שלך מעדיפה שתישארי ותנוחי
שואל השאלה:
אני יב'
אנונימית
שואל השאלה:
ולא חשוב תודה, הסתדר בסוף....
רשמתי לה שיש לי בנוסף גם חום
אנונימית