5 תשובות
רעה? 3/10 בגלל הסיבות שלך
יש אנשים שהיו צוחקים שזה יותר גרוע
אני בכלל לא הייתי שם לב אם זה היה קורה לידי
אנונימי
ממש לא רעה
זה לגמרי מובן רק פעם הבאה ממליצה לנסות רק לשאול אותו אם הוא בסדר
לא יצאת רע, הייתה לך טראומה אז אפשר להבין אותך..
אנונימית
1- /10 לא היית רעה בכלל , זה שיש לך חרדות זה לא בעיה שלך.
0,לא יצאת רעה