6 תשובות
שלחי הודעה
שואל השאלה:
היי, רק רציתי לעדכן שהכל בסדר.
תודה רבה לכולכם.
אנונימית
איזה כיף לקרוא את זה אני שמח בשבילך אם תרצי משהו מוזמנת בפרטי
על מה את חושבת?
את לא חייבת לענות אם את מרגישה לא בנוח להגיד
אנונימית
אוקיי אני חא יודע מה את חושבת אבל תאספי את הכוחות ותחשבי על משהו מהנה שאת אוהבץ
שלחי לי הודעה