10 תשובות
שהם סתם חארות...
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כי את בתחרות
אנונימי
למה תחרות? תואר זה לא מקום לתחרות..
אנונימית
שואל השאלה:
איזה תחרות?
אנונימית
כי בלימודי תואר כולם כאלה רציניים ורוצים להצליח ופחות לבזבז את הזמן שלהם בבנות ולק
אנונימי
עדיין.. מה הקשר תחרות?
אנונימית
ממורמרים ולא חברתיים
מה קשור ממורמרים? מה אתם חושבים שלתואר באים ילדים בני 15 שכל היום חושבים רק על בנות? לתואר באים אנשים רציניים שבאים ללמוד וכן אנשים לא קלים ולא ילדים בני 15. אנשים שרוצים להצליח ולא יתנו לאף אחד בדרך להסיח את דעתם
אנונימי
מכירה הרבה כאלה. בתואר ראשון כולם היו נורא תחרותיים ולא תמיד עם חיוך, לפעמים זה מקושי מלהכיל הכל כי זה לא מצב קל. עכשיו אני בתואר שני, זה כבר אנשים בוגרים ושקולים יותר, בדרך כלל יש פחות תחרותיות (כנראה שזה גם תלוי בסוג התואר, אני במדעים מדוייקים) אבל כמובן שבתנאי לחץ וקנאה זה שוב מתעורר אבל לדעתי זה לא מרוע, לעיתים כן, אבל לרוב לא. וגם אני הייתי לא נחמדה פעם למישהו ששיגע לי את השכל וניסה לרכוב עלי ודרכי להשיג הישגים, אבל מאמינה שזה לא המקרה...
אנונימית
באותו הנושא: