5 תשובות
יש בלונד מלא בלונד חול ים..גם יפה?
אנונימית
שואל השאלה:
כמו האחרון כזה רק על סוף השיער ואני מפחדת להרוס את השיער כי הוא אחרי שנה של שיקום ומצד שני אני שונאת את הצבע שלי
אנונימית
יש גם גוונים בצורה שונה יותר שזה יותר אומברה..
גם יפה,נכון?
אנונימית
צבע גוונים חצי שטני חצי בלונד את רוצה לצבוע?
כמו בתמונה ששמתי בקישור?
זה לא רק בלונד מלא יש פה קצת שטני
זה יפה...מה את אומרת?
אנונימית
אל תצבעי חמצוץ הורס את השיער
אנונימי