התחברות
הרשמה
איך אני יכול להתחבר לחברים גם אם כבר לכולם יש חבורות ואני קצת חסר ביטחון ?
2 במרץ 2020, 14:50
ביטחון עצמי
התחברות
חבורה
בדידות
דיכאון
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
באיזה כיתה המקובלים מתחילים להתחבר לכולם ולא רק בינם לבין עצמם?
אם אני רוצה להתחבר לסטיפס מהמחשב של חברה שלי אני יכולה?
איך להתחבר לבחורה שמתנהגת באדישות לכולם בתור מנגנון הגנה?
איך להתחבר לכולם בכיתה ולהיות חלק ולא להתבייש ולהרגיש לא שייכת?
איך להתחבר לכולם שנה הבאה? (עוברת בית ספר)
אין לי חברים בבית ספר ניסיתי להתחבר לכל אחד ולא הצלחתי כולם סנוביים מה לעשות?
הצלחתם להתחבר יותר לחברים שפחות הייתם חברים שלהם (הכוונה חברים פחות קרובים) בטיוש?
למה בכלל להתחבר לאנשים אם כולם בסוף עוזבים..?
קרה לכם שלא הצלחתם להתחבר לחברים שלכם מהעבר כי אתם השתנתם באישיות?
אני חדשה כאן איך להתחבר לכולם ראיתי בפרופילים שלכם מלא חברים בקיר שלכם מלא פרחים
איך אני יודעת אם הוא סתם נחמד אליי כמו לכולם או מנסה להתחבר איתי יותר?