11 תשובות
כן... לא נעים
כל הזמן.
מידי פעם, שימי פלסטר
מידי פעם, משתדלת להיזהר
מידי פעם..משתדלת להיזהר ולעשות לאט
שואל השאלה:
שמתי פלסטר :)
תודה על הדאגה חחח
אנונימית
היום בכלל לא, בקושי נשאר שיער בגלל הלייזר, אבל פעם כשהייתי שעירה- וואו נפצעתי המון.
וואו ככ הרבה
תמידד