8 תשובות
לא רוצה לדמיין
יותר טובה כי הוא הבטיח שהוא יקים עוד 3 בתי חולים
כנראה שיקראו לה פלסטין.
כמה ימניים
אנחנו נצטרך את כול השלוש בתי חולים כי יהיה פה פגועים על ימין ועל שמאל
אנונימי
מלאה בבחירות נוספות
כי גם אם איכשהו הוא יצליח לבנות ממשלה היא תהיה לא יציבה ותתמוטט מהר מאוד
אבל באופן מעשי - לא יהיה כלום כי אין כלום.
למפלגת כחול לבן אין מה להציע חוץ מלהפיל את ביבי. לאחר שהם יפילו אותו לא יהיה להם יותר תכלית.
כי גם אם איכשהו הוא יצליח לבנות ממשלה היא תהיה לא יציבה ותתמוטט מהר מאוד
אבל באופן מעשי - לא יהיה כלום כי אין כלום.
למפלגת כחול לבן אין מה להציע חוץ מלהפיל את ביבי. לאחר שהם יפילו אותו לא יהיה להם יותר תכלית.
metumtemet ^
הוא יכול להבטיח גם למבורגיני לכל אזרח. זה משהו שהוא יכול לקיים?
בזמן שהוא מדבר, בליכוד כבר אישרו מזמן על בניית עוד 2 בתי חולים.
גנץ לעומת זו, מבטיח הבטחות, מבלי לפרט על "מיסים" ואיך הם משפיעים על חיינו. לא ברור לי מאיפה הכסף שממנו גנץ רוצה לממן את דברים אלו.
הוא יכול להבטיח גם למבורגיני לכל אזרח. זה משהו שהוא יכול לקיים?
בזמן שהוא מדבר, בליכוד כבר אישרו מזמן על בניית עוד 2 בתי חולים.
גנץ לעומת זו, מבטיח הבטחות, מבלי לפרט על "מיסים" ואיך הם משפיעים על חיינו. לא ברור לי מאיפה הכסף שממנו גנץ רוצה לממן את דברים אלו.
לדעתי המדינה תיראה פחות או יותר אותו דבר
אני מרגישה שגנץ בכל השכנועים והפרסומות למה לבחור בו לא עשה יותר מדי חוץ מלהגיד מה לא טוב במדינה ואת זה גם אני וכל אזרח במדינת ישראל יכול לעשות, אבל כזה מגיע ללעשות דברים אני ממש לא חושבת שהוא מסוגל
קיצר הכל דיבורים אצלו (לדעתי לפחות)
אני מרגישה שגנץ בכל השכנועים והפרסומות למה לבחור בו לא עשה יותר מדי חוץ מלהגיד מה לא טוב במדינה ואת זה גם אני וכל אזרח במדינת ישראל יכול לעשות, אבל כזה מגיע ללעשות דברים אני ממש לא חושבת שהוא מסוגל
קיצר הכל דיבורים אצלו (לדעתי לפחות)
באותו הנושא: