4 תשובות
אולי כי הוא רוסי
ויש אחוות רוסים כזאת
ויש אחוות רוסים כזאת
אנונימית
כיצרןב הרוסים שמצביעים הם לא יהודים והם הכי מרגישים בנוח לאנטישמי הזה
כי רוב הרוסים הם לא יהודים ונוח להם להצביע לאנטישמי כמוהו מה לעשות עשו שונא ליעקב
אם הרוסים לא היו יהודים אז הם לא היו בארץ
אנונימית
באותו הנושא: