7 תשובות
שואל השאלה:
עזרה?
עזרה?
אנונימי
לא פשוט זה בטח נחתך לך קצת הגרון מבפנים אז זה מרגיש ככה ... בתכלס הנייר ירד ממזמן
אני לא חושבת שזה משהו חמור אבל אולי נשרט לך קצת הגרון, אני מניחה שזה יעבור לבד
שואל השאלה:
שתיתי כבר מלא וזה תא עוזר
שתיתי כבר מלא וזה תא עוזר
אנונימי
הגיוני
תבלע עם מיים
תבלע עם מיים
לא הגיוני שזה נייר
באותו הנושא: