9 תשובות
בלי סיבה פחות
כן, פעם ב-
זה ממש כיף.
משחרר כזהה
מבינה אותך, לגיטימי
לא בוכה , אבל עצוב בגלל מחשבות.
אנונימי
קורה אבל רק אם סיבה כלשהיא
כל הזמן
כן הרבה.. אבל זה ממחשבות שלי