6 תשובות
למצוא דיירים שיחליפו אתכם כמה שיותר מהר ולצאת משם. איזו החלטה מטומטת זו לעבור לגור ביחד אחרי שבועיים.
שואל השאלה:
אנחנו כבר חודש גרים ביחד יותר נכון גרה אצלו ובהתחלה הכל היה מושלם ועכשיו מבחורה צעירה הפכתי לעוזרת בית שגם מתעצבנים עלייה וגם כל הזמן כועסים עלייה
אנחנו כבר חודש גרים ביחד יותר נכון גרה אצלו ובהתחלה הכל היה מושלם ועכשיו מבחורה צעירה הפכתי לעוזרת בית שגם מתעצבנים עלייה וגם כל הזמן כועסים עלייה
אה הבנתי. אז פשוט תחזרי לבית שלך, הוא לא יכול להחזיק אותך בכוח.
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות כן אוהבת אבל קשה לי נורא כל היום אני בבית מנקה מחכה שהוא יחזור לבית מכינה לאכול והוא בשלו ..וגם יש בנינו פער של 9 שנים ורק שהכנו הייתי בטוחה שסוף סוף מצאתי את האחד ועכשיו מרגישה הכי עצובה והכי מפגרת ואין את מי לשתף אפילו ..
אני לא יודעת מה לעשות כן אוהבת אבל קשה לי נורא כל היום אני בבית מנקה מחכה שהוא יחזור לבית מכינה לאכול והוא בשלו ..וגם יש בנינו פער של 9 שנים ורק שהכנו הייתי בטוחה שסוף סוף מצאתי את האחד ועכשיו מרגישה הכי עצובה והכי מפגרת ואין את מי לשתף אפילו ..
היי
בת כמה את?
יכול להיות שזאת הייתה החלטה לא נכונה ואני אנסה לשקף למה...
שבועיים של זוגיות זה זמן יחסית קצר. זה השלב שבו הקשר נראה מושלם - ההתאהבות בשיאה והכל נראה מדהים.
עדיין לא למדתם להכיר אחד את השנייה לעומק - מה התכונות הטובות של הבן זוג ומה התכונות שפחות. אתם עדיין לא יודעים איך אתם עובדים ביחד, בטח שלא איך אתם מנהלים משק בית משותף...
דבר שני, ואני לא אומרת את זה משיפוטיות, קחי את זה כמשהו חיובי. את ממש לא אמורה לשבת בבית ולחכות לו.. או לעשות את כל מטלות הבית. את אמורה לפתח את עצמך! לעבוד, להרוויח כסף כדי שתוכלי לממש את עצמך ואת התחביבים שלך . אני לא יודעת באיזה שלב את בחיים - תלמידה, חיילת, סטודנטית.. אבל זה לא משנה. את צריכה שיהיה לך חיים עצמאיים ומלאים משלך, ולא לתלות את חייך בבן הזוג.
ממליצה לך לעשות החלטה בוגרת ולהגיד לו שאת רוצה לצאת מהדירה... תחזקו את הזוגיות ואת עצמכם, את יכולה להיפגש איתו אצלו ולהמשיך את הקשר אבל זה שונה מלגור איתו.
בת כמה את?
יכול להיות שזאת הייתה החלטה לא נכונה ואני אנסה לשקף למה...
שבועיים של זוגיות זה זמן יחסית קצר. זה השלב שבו הקשר נראה מושלם - ההתאהבות בשיאה והכל נראה מדהים.
עדיין לא למדתם להכיר אחד את השנייה לעומק - מה התכונות הטובות של הבן זוג ומה התכונות שפחות. אתם עדיין לא יודעים איך אתם עובדים ביחד, בטח שלא איך אתם מנהלים משק בית משותף...
דבר שני, ואני לא אומרת את זה משיפוטיות, קחי את זה כמשהו חיובי. את ממש לא אמורה לשבת בבית ולחכות לו.. או לעשות את כל מטלות הבית. את אמורה לפתח את עצמך! לעבוד, להרוויח כסף כדי שתוכלי לממש את עצמך ואת התחביבים שלך . אני לא יודעת באיזה שלב את בחיים - תלמידה, חיילת, סטודנטית.. אבל זה לא משנה. את צריכה שיהיה לך חיים עצמאיים ומלאים משלך, ולא לתלות את חייך בבן הזוג.
ממליצה לך לעשות החלטה בוגרת ולהגיד לו שאת רוצה לצאת מהדירה... תחזקו את הזוגיות ואת עצמכם, את יכולה להיפגש איתו אצלו ולהמשיך את הקשר אבל זה שונה מלגור איתו.
היי חמודה,
כפי שאמרו כאן לפניי, עברת בשלב של שיא ההתאהבות. השלב הזה עבר, ואת מרגישה - ובצדק - מרומה.
אם היית יודעת שכך יהיו הדברים, האם היית עוברת לגור איתו? אני מנחשת שלא.
עם כל הכאב, אני ממליצה לך להיפרד ולחזור הביתה. או, לפחות, לחזור הביתה. כך גם יהיה לך יותר כח בקשר. אבל באמת נראה לי שהקשר הזה לא בריא לך. במיוחד אם הוא כל כך מבוגר ביחס אליך.
כפי שאמרו כאן לפניי, עברת בשלב של שיא ההתאהבות. השלב הזה עבר, ואת מרגישה - ובצדק - מרומה.
אם היית יודעת שכך יהיו הדברים, האם היית עוברת לגור איתו? אני מנחשת שלא.
עם כל הכאב, אני ממליצה לך להיפרד ולחזור הביתה. או, לפחות, לחזור הביתה. כך גם יהיה לך יותר כח בקשר. אבל באמת נראה לי שהקשר הזה לא בריא לך. במיוחד אם הוא כל כך מבוגר ביחס אליך.
באותו הנושא: