התחברות
הרשמה
אני גר בישראל, נולדתי בישראל וגדלתי בישראל, אני יכול "לעבוד" בפרלמנט הבריטי?
1 במרץ 2020, 18:57
ישראל
בריטים
תשובה אחת
אם אין לך אזרחות בריטית אתה לא יכול להתקבל כחבר בפרלמנט הבריטי.
אבל סתם עובד שם? אולי, כנראה שכן.
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
נולדתי בישראל ועברתי לארצות הברית בגיל 4 והתחנכתי ללמוד עברית, איך זה לגור בישראל בדיוק?
אני שונאת את זה שאני נולדתי בארץ ואני שונאת להיות בישראל...
אם נולדתי בישראל אני אצליח להגיע לרמה של אדל, אריאנה גראנדה וגסטין ביבר בעולם?
באיזה ארץ נולדתם? אני פה נולדתי (ישראל)
למה קוראים לי יוצאת אתיופיה אם נולדתי בישראל?
אם לאמא שלי יש אזרחות רוסית ואני נולדתי בישראל, גם אני זכאית לדרכון/אזרחות?
ההורים שלי (יהודים) נולדו ברוסיה ואני נולדתי בישראל, אני רוסיה או ישראלית?
איך כותבים באנגלית נולדתי בישראל?
אם אני נולדתי בישראל וההורים שלי ברוסיה הבן שלי יאמר שהוא רוסי או ישראלי?
איך כותבים באנגלית- "נולדתי בקנדה ועברתי לישראל..ואני יודעת צרפתית+אנגלית+עברית ועוד מלא שפות'
אני מרגיש שיש לי מחסום שפה. נולדתי וגדלתי בארצות הברית וב3 שנים שאני בישראל אני מדבר ממש טוב אבל קשה לי להביע את עצמי