4 תשובות
תאכל פיצה
יש מתקנים בגנים ציבוריים ובים ובפארקים מתקני כושר כאלה
סתם מישהי משועממת מאוד. פיצה זה לא טוב, תאכל פחמימות ואוכל עם חלבונים אתה תשמין אבל בסטייל. לא כמו להשמין מפיצה
אבל זה טעים
באותו הנושא: