4 תשובות
לא
אני לא מתחפש
אני לא מתחפש
אנונימי
אין חוק שמורה להתחפש ביום זה. זה מנהג שקיים בעיקר בבתי ספר יסודיים ועל-יסודיים. יש מקומות עבודה שגם מאפשרים לבוא בתחפושות כמשהו סמלי.
שואל השאלה:
זה רק בתיכונים או שזה גם בבתי ספר יסודי ובכללי כל מקומות העבודה וכד'?
זה רק בתיכונים או שזה גם בבתי ספר יסודי ובכללי כל מקומות העבודה וכד'?
אנונימית
כן
באותו הנושא: