3 תשובות
הסנאפצט אמור לשאול אותך אם את מרשה שהוא ישתמש במצלמה ובגלרייה
שואל השאלה:
כן זה שולח אותי להגדרות ואז אין שם שום דבר שקשור למצלמה
כן זה שולח אותי להגדרות ואז אין שם שום דבר שקשור למצלמה
אנונימית
תכתבי בהגדרות מצלמה
ותכנסי לאופציה השניה עם התמונה של המצלמה באייפון, וזה יתן לך אפליקציות תסמני מה שאת רוצה שיאפשר
ותכנסי לאופציה השניה עם התמונה של המצלמה באייפון, וזה יתן לך אפליקציות תסמני מה שאת רוצה שיאפשר
באותו הנושא: