4 תשובות
בצורה אידיאלית, כן.. זה המקום לספר
אבל עוד לא יצא לי באמת לספר הכל
אבל עוד לא יצא לי באמת לספר הכל
אני מספר לה לרוב הכל, אם כי לרוב לא במכה, אלא פעם פה פרט, ואחרי זה עוד פרט, עד שמתקבלת התמונה המלאה.
למרות שהאפשרות השנייה נשמעת לדעתי יותר טובה.
למרות שהאפשרות השנייה נשמעת לדעתי יותר טובה.
אני בסוג של טיפול פסיכולוגי ולא אני לא מספרת לו הכל כי יש לי בעיות אמון גם אני מרגישה שהוא לא מבין אותי תמיד
(יש לי טיפול רגשי) וגם אני לא מבינה מה הוא רוצה ממני כי הוא חושב שאני עושה לו דווקא
(יש לי טיפול רגשי) וגם אני לא מבינה מה הוא רוצה ממני כי הוא חושב שאני עושה לו דווקא
אנונימית
אני לא מספרת הכל אבל זאת טעות כי דווקא הדברים שאני לא מספרת אלו הדברים שהכי מפריעים לי, איכשהו קשה לחשוף אותם אבל לאט לאט
אנונימית
באותו הנושא: