8 תשובות
מגניב אבל זה קצת מוגזם עם השמלה
לא משהו
אחלה רעיון בל"חי.
שואל השאלה:
fua למה מוגזם ? זה אמור להיות כלה ..
זה לא שאקח עכשיו שמלת כלה או משהו כזה , פשוט שמלה לבנה מאיזה חנות בגדים או משהו כזה ..
אה חח לא הבנתי
אצלנו יש נושאים לתחפושות והשכבה שלי קיבלה חתונה
אז אני ועוד שתיים עושות את התחפושת של כלה עם שלט דרוש חתן
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית ומאיפה קניתן שמלה לבנה ?
נשמע מגניב ויפה