3 תשובות
מסכימה לגמרי
זה אותו דבר רק עוד מצלמה אחת. אני חושבת שזה אותו דבר ומעדיפה איקס.
אני לא חושבת שהוא מכוער, וזה לא רק עוד מצלמה יש עוד דברים חדישים ב11 פרו מקס שפשוט לא נראים לעין, אבל כן זה לא כזה שווה את הכסף ועדיף פשוט לקנות בכמה שיותר זול
באותו הנושא: