71 תשובות
שואל השאלה:
אבל ביבי מועמד לדין עכשיו
אנונימית
אז מה? ביבי המלך.
ביבי אם הייתה רואה את הראיון עם גנץ הייתה מבין שהוא לא יכול להקים ממשלה הוא לא רוצה לשבת עם ביבי ולא עם רשימה משותפת מה שלא מאפשר לו להקים ממשלה
כחול לבן. גנץ שלל ממשלה עם המשותפת או עם תמיכה שלה ^
גנץ.
אנונימית
ביבי!! אנחנו נשרף בלעדיו
חסרים רק 2 מנדטים בשביל שביבי ינצח!
הליכוד בראשות נתניהו או ימינה בראשות נפתלי בנט.
happiness - רק לא ליברמן. ליברמן = בחירות רביעיות. עדיף להצביע לעוצמה שלא עוברת את אחוז החסימה מלהצביע לליברמן.
עוטף עזה נשרפה עם ביבי ^
אנונימי
רק כחול לבן גדולה תקים ממשלת אחדות חילונית.
נתניהו יקים ממשלה קיצונית עם החרדים והקיצוניים שיעזרו לו לחמוק ממשפט ולהיות מעל החוק
אנונימי
בטוח לא לרמטכלים כושלים...
לא להיות תמימים לבחור אותם
בטוח לא לביבי
אנונימי
אנונימי, כחול לבן תקים ממשלת אחדות עם מי בדיוק מגוש הימין?
mark - איזה רמטכלים כושלים בדיוק ? גבי אשכנזי עשה מהלכים מאוד טובים, גם בוגי יעלון וגם גנץ.
בזכות גנץ היו 3 וחצי שנים של שקט אחרי צוק איתן, היעדים של המבצע הושגו כי הרי מטרת המבצע לא הייתה לחסל את חמאס
לי :)
סתם (אני קטינה אז אין לי מושג לא מבינה בזה)
אנונימית
רק ביבי !!!
ביבי מסר את חברון, הסכים למדינה פלסטינית ומעביר כסף לחמאס

אני רוצה שמאל אמיתי
רק ביבי שמאל אמיתי
אנונימי
גנץ . ההורים שלי אומרים שחייב שינוי דחוף
ביבי.
קשרי חוץ, איראן, מדינות רבות הפכו לידידות ישראל, הכלכלה, הביטחון. גנץ לא יוכל לעשות יותר טוב.

דפנה - דנה
תמר תמר תמר
יו יו יונית
m16

ועוד מגוון רחב.
מדינות רבות היו ידידות של ישראל גם לפני ^
כמות המדינות שהיו בידידות איתנו לפני עשר שנים לא שונה מהכמות שעכשיו.
לגבי איראן - על פי הממצאים האחרונים היא רחוקה שנתיים מפצצה גרעינית
פוליטיקאי מיומן
תביא נתונים לא את האשליות האישיות שאתה מדמיין.
עוד טרולר? ^
נתניהו הוא ימין. די עם הבלוף הזה.
להסכים למדינה פלסטינית מפורזת זה לא בהכרח שמאלני, אפילו ימני בהקשר של עסקת המאה משום שאנחנו מספחים חלקים כבדים משטחי ארץ ישראל, ללא נתינת שטחים נוספים ממה שכבר יש להם ביהודה ושומרון.
חברון זה הסכם המשך של הסכם אוסלו. אם היית מתעמק בו היית מבין שביבי ממש לא יצא בו שמאלני, אלא רק כיבד את ההסכמים המדיניים שעליו רבין חתם.
הכסף לחמאס הוא כסף לא מכספי המדינה, וככה או ככה יעבור לחמאס. מה שטוב זה שישראל כרגע מנהלת את מעבר הכספים לטובתה.
אם הוא המשיך את ההסכמים של רבין הוא שמאל ^
כי אלו הסכמים שמחלקים את הארץ .. וגם אני יכול למצוא תירוצים מהיום ועד מחר, אם הוא היה ימני באמת הוא היה מבטל את הסכמי אוסלו.
מדינה פלסטינית מפורזת זה שמאל, מדובר על 70% משטחי יהודה ושומרון
אנונימי
אולי גם קצת להקשיב לזה
רק ביבי.
מה שקורה זה שהכסף שמועבר לא מספיק מפוקח וזה מגיע גם לידיים של החמאס.. והכל באישור ישראל.
אנונימי
ביבי/עוצמה יהודית
mark- בני בגין הבן של מנחם בגין לא מצביע לליכוד, וזו דעה הרבה יותר משמעותית מטוקבקיסט
אנשים פה לא מבינים
תתקעו עם ביבי עוד כמה שנים
ותהפוך ללא דמוקרטיה
אני אעבור לארה"ב
מדינה של ערסים ופרחות יש פה, כולם רק ביבי
אנונימי
משותפת
הליכוד בראשות בנימין נתניהו או ימינה בראשות נפתלי בנט.
כחול לבן.
ביבי מסר את חברון, רוצה מדינה פלסטינית, חלש מול חמאס

כחול לבן זו מפלגת מרכז ובלי אנשים עם כתבי אישום, אל תקשיבי לאנשים כאן הם חושבים שביבי ימין
אנונימי
ביבי!
כל מי שלא יודע
ביבי עובד יחד עם שס ואני לא מוכן שיהיו חרדים ברמה כזאת שיתנו לביבי חסינות

כחול לבן
אנונימי
אנונימי
גנץ לא ייתן להם כסף?

גנץ יהיה גרוע פי מיליון. ואני בספר שלהעביר כסף זה דבר שלא כדאי לעשות. עדיף להיות חכם מצודק כי זה ברור להרבה מאוד מתושבי הדרום שהמצב לא יישאר הרבה זמן ועדיף להתמקד באיראן ולא בעזה ברגע זה.

אבל למה שלא תחשוב על זה לבד? רק כדי שיהיה לך עוד אשפה ללכלך בה את ביבי?

אם תתגלה כטועה וגורם עוול למדינה בסופו של דבר היית מוכן בכלל להתנצל כאן?

אני לא מאלו שקוראים לאנשים טרולים ואני לא מגדיר אף אחד כזה כי אני יודע שזאת בריחה. אני כן אגדיר אותך חסר אחריות ומחפש לעקוץ בלי לרצות לקבל תשובה שתספק אותך ולעכל אותה בבגרות
אנשים פה מעריצים אדם עם כתבי אישום ושמסר שטחים ושהולך עם החרדים
אני מת מצחוק איזה אנשים פה
אין טיפת מחשסה
אנונימי
נו קידינג, אני לא מתה על הבן אדם אבל ביבי עדיף על פאקינג גנץ וכל השאר
הוא די שיט, אבל שיט עדיף על שיט גדול יותר
ביבי
גנץ יושב עם ערבים
אנונימית
גנצוש
אנונימי ^
א. הוא המשיך את ההסכמים של רבין בגלל שהוא מכבד את הדמוקרטיה ואת שלטון העם. העם בחר ברבין למען הסכמים אלו. זו אבן יסוד בדמוקרטיה. אם זאת, נתניהו כן הציב הגבלות ותנאים להסכמים אלו, שניתנים לבלימה בכל עת. בנוסף, הוא דאג שהצד היהודי לא יפגע מההסכם ושהוא יוכל להגיע אל האתרים הקדושים היהודיים בחברון.
ב. אני שמח לבשר לך - הפלסטינים כבר שולטים ב-50% משטחי יו"ש. ההגדרה שלהם כ"אוטונומיה" כמו שרבין קבע, או "מדינה פלסטינית מפורזת" כמו נתניהו, אינה משנה את מיקומם בפועל.
עסקת המאה דורשת מהפלסטינים לעמוד בהמון דרישות (שכנראה שהם לא יעמדו בהם), על מנת לקבל את ההטבות שהוצעו להם, בין היתר מדינה מפורזת.
עדיף ללכת. על בטוח מה שמכירים חיוביים שעושה את העבודה ולא איזה ליצן שחושב שהוא יוכל לנהל מדינת מלחמה, ביבי הכי טוב לישראל אפילו אם חושבים שהוא עשה כל מיני דברים שלא בטוח שהוא עשה בכלל
א. הוא אמר שלא ייפגש עם ערפאת, אך עשה זאת.
הוא עשה את זה כי הוא לא איש ימין אמיתי, האידיאולוגיה שלו היא מדינה פלסטינית, נתניהו היה פחות איתן בעמדה הזו לפני שנבחר.. הוא לא דיבר על כך בבירור.
ב. לא בדיוק, הם לא שולטים אבל כן לאט לאט מנסים להשתלט על שטחי c בתמיכה אירופאית. פה הוכחת שההבדל בין נתניהו לרבין הוא קטן ולכן נתניהו לא איש ימין אידיאולוגי
ימינה או ביבי
פוליטיקאי מיומן ^
ההבדל בין רבין לנתניהו הוא עצום.
א. אין נסיגות חד צדדיות.
ב. קודם ישראל מחילה ריבונות ורק לאחר 4 שנים של עמידה בתנאים נפתח את הדיון למדינה פלסטינית מפורזת.
ג. אף ישראלי לא ייעקר מביתו.
ד. חייבת להיות הכרה מהצד הפלסטיני לישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.
ה. ביטול זכות השיבה לישראל.
ו. הכרה בגבולות ישראל.
ז. ירושלים השלמה תהיה בירת ישראל.
מפלגה שהדעות שלך קרובות אליה, ושהלב שלך נוטה אליה.
אנונימי
למי שאת מזדהה עם הדעות שלו והוא "מדבר אליך"
ביבי דפוק וגנץ דפוק תקשיב לך ולא לאחרים לכל אחד יש דעות שונות תנסה לקרוא דברים
מצאת איפה לשאול נו באמת חצי מפה ילדים בני 13 שלא יודעים כלום מהחיים שלהם
תקשיבי למצע של כל אחד מהבוחרים ותחליטי בעצמך
גנץ ממש לא ראוי. תסתכלי עליו מדבר ואת המילים שיוצאות לו מהפה, אני לא מבינה איך אפשר להצביע לדבר כזה. תצביעי ליכוד רק כדי להציל אותנו מגנץ. אם את לא ימנית, תצביעי למפלגת שמאל שהיא לא גנץ
אנונימית
אני לא מבינה מה הבעיה שלכם עם חרדים!
לא תהיה פה מדינת הלכה, עובדה שביבי כבר 10 שנים פה והמדינה ברובה חילונית.
דבר שני, כולנו יהודים, מאיפה באה השנאה הזאת כלפי דם מדמכם?! כולנו אחים! מאיפה בא הפילוג הזה בעם והשנאה נגד חרדים?! תתביישו לכם.
אני חילונית לגמרי אבל מעדיפה להצביע אלף פעם שס לפני שאצביע פעם אחת למרץ
אנונימית
תלמדי במה מאשמים את נתניהו ותגלי שזה בלוף אחד גדול ומה עדיף את גנץ שמלקק לאחמד טיבי
אנונימי
סליחה,אבל זה אישי,לך עם הלב שלך ותצביע למי שאתה רוצה
וגם גנץ חשוד
אנונימי
עם כל המועמדים האלה כבר עדיף את אחמד טיבי
אנונימית
תצביעו לי
אחמד טיבי יזרוק אותך ואת המשפחה שלך לים וירקוד עם חמאס וחיזבאללה לאחר מכן אז עדיף זה לא
אנונימי
אני הייתי צינית
אני לא באמת אצביע לו
אנונימית
אנונימי, גנץ לא חשוד ^
קבעו את זה במפורש
פולטיקאי מיומן יש חשדות על גנץ ועל אשכנזי על דברים חמורים מאוד זה עדיין נמצא בבדיקה מקווה שהם יצאו זכאים. אבל משהו מסריח שם הם לא יכולים להגיד שהם נקיי כפיים עד אשר העעננה מעל ראשם תוסר.
אנונימי
הם לא, גבי אשכנזי יצא זכאי וגנץ במפורש נאמר שהוא לא חשוד.
למה להמציא שקרים ?
בודקים את ההתנהלות של המימד החמישי זה עוד בבדיקה ולגבי אשכנזי הוא הוציא צו איסור להשמעת הקלטות הרפז אם אין מה להסתיר אז למה להסתיר? מוסרית זה לא נשמע טוב. אחרי שראיתי איך מערכת המשפט שנשלטת על ידי גורמי שמאל קיצוני חבר מביא חבר מנסה לתפור תיקים עם התקשורת השמאלנית לנתניהו ביתר התלהבות אבדתי את האמון במערכת המשפט ובתקשורת.זאת ההרגשה שלי.
אנונימי
פוליטיקאי מיומן
גם נתניהו יצא זכאי בפרשת הצוללות. למה הם עדיין מציפים בזה?
למה בכחול לבן היו חברים שנמנעו בהצבעה למען החסינות של חיים כץ?
מדהימים אותי האנשים שבוחרים בגנץ כי "רק לא ביבי". אתם יודעים, ביום מן הימים אם הוא ייבחר ויקים ממשלה הוא יצטרך גם לנהל מדינה, ואז יהיה קצת קשה כי הוא לא יוכל להאשים את ביבי יותר.
וביבי? אני לא יודע איזה אדם בוחר בראש ממשלה עם כתבי אישום, הזוי מבחינתי

אני אבחר עבודה.
אתה מתכוון מרץ שמארחת את מפלגת העבודה
אנונימי
מרץ מפלגה שראש הסיעה הזאת עלתה להשתטח על קבר המחבל יאסר ערפאת ימי שמו רוצח שידיו מגואלות בדם יהודי לא נשמע לי הזוי פחות
אנונימי
ימח שמו*
אנונימי
ביבי
למי שאתה רוצה .
S11