5 תשובות
אז תסתפרי לא בהרבה
תגזרי קצת
אל תגזימי טעות חייך זה שיער וזה גודל פשוט תקצרי קצת ותראי איך זה נראה ותחליטי אם בא לך לקצר עוד אבל אם השיער שלך מספיק ארוך עדיף לך לתרום
אם השיער שלך מספיק ארוך לדעתי את יכולה לתרום אבל אם את מפחדת שאת תעשי טעות אז תסתפרי טיפה
תגזרי קצת, אם תיראי שאת מרגישה בנוח ושאת אוהבת אז תגזרי עוד קצת, בהדרגה