7 תשובות
לא ממש
עריכה: למה עניתי על זה
עריכה: למה עניתי על זה
לא כל כך
אחלה תמונה בחרת
ברור, אבל הכיף האמיתי זה להריח את התוצאה מיד אחרי השחרור
אנונימי
כן
אנונימי
^ מה איכ? את לא מפליצה? את מפליצה כמו גדולה.
רק ההבדל בינינו שאת מחכה להיות לבד ואז מפליצה חופשי
ומתענגת על הריח לא פחות מאיתנו.
אני גם אם אני לבד וגם אם לא לבד, אני משחרר בלי חשבון
כי זה בריא. וגם כי למדו אותנו שלא טוב לשמור בבטן
דברים לא טובים.
ולשאלה ועוד איך שאוהבים להפליץ.
לפי הרפואה בנאדם בריא אמור לשחרר ביום
בסביבות 400 סמ"ק של גזים מהבטן.
"400 סמ"ק" נשמע וואו..הרבה, נכון? אבל לא.
כל פלוץ שהוא עסיסי זה בערך 100 סמ"ק,
כך שארבעה "פיצוצים" ביום זה המצב הנורמלי.
רק ההבדל בינינו שאת מחכה להיות לבד ואז מפליצה חופשי
ומתענגת על הריח לא פחות מאיתנו.
אני גם אם אני לבד וגם אם לא לבד, אני משחרר בלי חשבון
כי זה בריא. וגם כי למדו אותנו שלא טוב לשמור בבטן
דברים לא טובים.
ולשאלה ועוד איך שאוהבים להפליץ.
לפי הרפואה בנאדם בריא אמור לשחרר ביום
בסביבות 400 סמ"ק של גזים מהבטן.
"400 סמ"ק" נשמע וואו..הרבה, נכון? אבל לא.
כל פלוץ שהוא עסיסי זה בערך 100 סמ"ק,
כך שארבעה "פיצוצים" ביום זה המצב הנורמלי.
אנונימי
באותו הנושא: