7 תשובות
שואל השאלה:
אם אני אביא חטיף ופתק זה יהיה יפה ?
אם אני אביא חטיף ופתק זה יהיה יפה ?
כן
לא צריך להשקיע יותר מידי
בסוף משקיעים
לא צריך להשקיע יותר מידי
בסוף משקיעים
שואל השאלה:
תדה
תדה
כן, נחמד
פחית קולה ופופקורן
במבה או שוקולד (:
ממתק ופתק חמוד שכתוב
יהיה לך יום מצוק
יהיה לך יום מצוק