2 תשובות
תלוי מאיזה מרחב ותחנה את.
לדעתי ברוב התחנות מסכימים למתנדבים לא ותיקים לצאת למדריכים ב' סתם ככה וגם ל א' מן הסתם.
אבל אני אישית.מירושלים ובשביל לצאת למדריכים ב' אנחנו צריכים לעבור הכנת סגל שזה עוד קורס שאין במקומות אחרים לפי מה שאני יודעת.
בכל מקרה כן, אפשר לצאת למדריכים ב' בין י ליא
לדעתי ברוב התחנות מסכימים למתנדבים לא ותיקים לצאת למדריכים ב' סתם ככה וגם ל א' מן הסתם.
אבל אני אישית.מירושלים ובשביל לצאת למדריכים ב' אנחנו צריכים לעבור הכנת סגל שזה עוד קורס שאין במקומות אחרים לפי מה שאני יודעת.
בכל מקרה כן, אפשר לצאת למדריכים ב' בין י ליא
כן. אני לא מדריכה אבל שמעתי שאפשר לעשות את הקורס בחופש שלפני יא
באותו הנושא: