7 תשובות
לא נספג, הספיגה מתבצעת במעי הדק, מה שהקאת הגיעה רק עד הקיבה
אם זה קרה ישר ולא עברו כמה דקות טובות בין הדברים אז כנראה שזה לא נספג... תחכי קצת שהגוף ירגע ותאכלי דברים ניטרליים (כמו לחם לדוגמה) כי הגוף שלך צריך אנרגיה כדי להחלים
לא חושבת שזה נחשב שאכלת
אבל אל תסתמכי על התשובה שלי
אל תקיאי באמת שזה לא טוב לך בשום צורה