11 תשובות
ואי איך אפשר לבחורר
אבל אריאנה
אריאנה גרנדה,יותר מתחברת לקול שלה ולסגנון שלה
אריאנה, לא מתחברת לשירים של בילי וחושבת שהיא אוברייטד. לאריאנה יש יכולות ווקאליות שאני יותר אוהבת
את שתיהן אני יכולה לשמוע שעות
בילי אייליש.. ואני גם יותר מתחברת למוסיקה שלה וגם ובן אדם עצמו
ברור שבילי
שירים הרבה יותר טובים והיא בן אדם מדהים
לא שיש לי משהו נגד אריאנה אבל בילי לוקחת את כולם
Apf
לגמרי אריאנה גרנדה
אני מאוד אוהבת את שתיהן אבל אריאנה גרנדה עברה כברת דרך והשקיעה את כל חייה בקריירה ובמוזיקה שלה, ואני חושבת שבילי עוד בתחילת דרכה למרות זה שהיא הכי פופולרית כרגע, ומאוד מוכשרת גם עכשיו.
אריאנה מכניסה את החיים שלה בשירים שלה, ובילי כותבת על דברים כלליים יותר כמו השינוי באקלים, או דברים אדג'יים.
אני מעדיפה את ארי כי אני יותר מתחברת לשירים ולפרסונה הציבורית שלה. אבל בילי פשוט מדהימה והמוזיקה שלה באמת מיוחדת וטובה.
ממש לא אוהבת את ההשוואות האלה. שתיהן מדהימות

אבל אם חייבים אז אריאנה, וזה די ברור כי כמובן שיש לה הרבה יותר נסיון ממנה
אני אישית לא אוהב את שניהן, לא אוהב פופ באופן כללי, אין לי זכות בחירה בעניין הזה...